شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آموزش زبان فرانسوي به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجينال )

آموزش زبان فرانسوي به روش روزتا استون Rosetta Stone (اورجينال )

 

قيمت: 12,800 تومان


آموزش زبان فرانسه توسط نرم افزار رزتااستون سطح يك تا پنج بصورت كامل Rosetta Stone French
به شيوه ي زبان مادري
در يك دي وي دي
با آموزش نصب فارسي

Rosetta Stone Language Learning Software Rosetta Stone French نام مجموعه آموزشي فوق العاده اي از كمپاني Rosetta Stone امريكاست كه قادر به آموزش اكثر زبان هاي



محصولات ديگر: :

چرا زبان فرانسه می آموزیم؟ زبان فرانسه یکی از زبان‌های جهانی با تاریخچه‌ای غنی و متعدد است که از نظر فرهنگی، ادبی، و اقتصادی اهمیت زیادی دارد. این زبان به عنوان زبان رسمی کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، کانادا، بلژیک، سوئیس و بخشی از آفریقا و کشورهای آسیایی مانند ویتنام شناخته شده است. یادگیری زبان فرانسه از دیدگاه فرهنگی به افراد کمک می‌کند تا به فرهنگ و تمدن کشورهای فرانسوی زبان نزدیک‌تر شوند، از ادبیات و هنرهای آنها بهره‌مند شوند و به تبادل فرهنگی بین ملت‌ها کمک کند.

 

همچنین، زبان فرانسه از نظر اقتصادی و تجاری نیز بسیار مهم است. فرانسه یکی از کشورهای پیشرو در صنایع هوافضا، خودروسازی، فناوری اطلاعات، مد و گردشگری است و آشنایی با زبان این کشور می‌تواند در حیطه‌های کاری و تجاری فرصت‌های بسیاری را به فرد فراهم کند. همچنین، یادگیری زبان فرانسه می‌تواند در پیشرفت حرفه‌ای فرد در حوزه‌هایی مانند دیپلماسی، روابط بین‌الملل و حتی زمینه‌هایی مثل علوم اجتماعی و انسانی کمک کند. به طور کلی، یادگیری زبان فرانسه به دلایل فرهنگی، اقتصادی و حرفه‌ای بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.